U bezorgt ons uw facturen (liefst van 1 jaar) en wij geven elke leverancier uw adreswijziging en uw verhuisdatum door. Natuurlijk krijgt u nadien uw facturen terug. Indien u wenst laten wij gedurende enkele maanden de post uw brieven doorsturen naar uw nieuwe adres (de kosten die de post daarvoor aanrekent, factureren wij aan u door aan kostprijs)
Wij overlopen samen met u een lijst met diensten waar u misschien geen factuur van hebt: sportclubs, kranten, tijdschriften, werkgever, banken, winkels, jeugdbewegingen, crèche, vakbond, ... ook zij worden worden verwittigd van uw verhuis.
De overheid (gemeente, provincie, gewest en federaal) moet niet gecontacteerd worden, zodra u uw adres laat aanpassen bij de dienst bevolking in uw (nieuwe) gemeente zijn alle overheidsdiensten op de hoogte.
Op het moment dat wij u uw facturen terug geven, krijgt u ook de lijst van bedrijven die wij in uw naam contacteerden.
Indien u een bedrijf hebt of vastgoed verhuurt, kunnen wij ook uw klanten en/of huurders voor u contacteren zodat ook zij op de hoogte zijn van uw verhuis.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
x