internet, TV en vaste lijn

Wij geven de adreswijziging door aan uw leverancier en zorgen er ook voor dat zij de installatie verhuizen en niet alleen de factuur naar uw nieuwe woning sturen.  De nieuwe bewoners zouden het niet erg vinden dat u voor hen internet TV en misschien ook telefoon betaalt, maar wij geloven niet dat dit uw bedoeling is.

Indien de leverancier van uw keuze uw nieuwe woning niet kan aansluiten op zijn net (in bepaalde appartementsgebouwen levert Telenet enkel TV en geen internet of telefoon) of indien de kwaliteit niet optimaal is (indien het uw aansluitpunt te ver van de Proximus centrale verwijderd is, vertraagt de internetsnelheid enorm) kunnen wij voor een oplossing bij een andere leverancier zorgen.

Indien u dit wenst kunnen wij een vergelijking maken tussen uw huidige leverancier en alternatieve leveranciers zodat u misschien kan profiteren van een aanbod dat beter overeenkomt met uw wensen of een gelijkaardig aanbod aan een betere prijs.  In dat geval zorgen wij voor de opzeg van uw oude overeenkomst en een installatie door de nieuwe leverancier, dit met behoud van uw telefoonnummers natuurlijk.


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

Website by

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x